ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΛΛΑΓΕΣ
Στην περίπτωση που το προϊόν που λάβατε δεν σας ικανοποιεί ή θέλετε αλλαγή στο νούμερο έχετε το δικαίωμα αλλαγής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Για αλλαγές και επιστροφές προϊόντων ο Πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης των προϊόντων (συνολικά 5 ευρώ ). Σε περίπτωση που έχετε λάβει λάθος προϊόν με ευθύνη της εταιρείας τότε τα έξοδα επιστροφής και επανοπροώθησης επιβαρύνουν την Εταιρεία.
Η διαδικασία είναι η εξής:
1) Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email sales@corc.gr ώστε να μας ενημερώσετε ότι σκοπεύετε να αλλάξετε το προϊόν καθώς και την αλλαγή που επιθυμείτε.
2) Συσκευάζετε το προϊόν με την απόδειξη που έχετε λάβει.
3) Μας ενημερώνετε ώστε να σας επισκεφθεί η συνεργαζόμενη courier για να παραλάβει το πακέτο σας.
4) Σας αποστέλλουμε εντός 4 εργάσιμων ημερών το προϊόν της αλλαγής σας.
Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται αποδεκτή μόνο εφόσον αυτά βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση επιστροφής συσκευασμένου προϊόντος (π.χ. σε χάρτινο κουτί ή δίχτυ) η επιστροφή θα γίνεται δεκτή εφόσον η συσκευασία είναι άθικτή (όχι ανοιγμένη) και το περιεχόμενο εντός αυτής τοποθετημένο όπως παραδόθηκε.
Εφόσον έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω, μετά την παραλαβή και την εξέταση του δέματος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να προχωρήσουμε σε αλλαγή είτε στο μέγεθος είτε στο είδος.
Για λόγους υγιεινής δεν δεχόμαστε αλλαγές σε μασητικά, βρεφικές βούρτσες, αρωματικά diffuser, κρέμες χεριών, σαπουνάκια.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Αν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό θα πρέπει, εντός 7 ημερολογιακών ημερών, να ακολουθήσετε τα παρακάτω απλά βήματα:
1. Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή στείλτε email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)%C2%A0">(sales@corc.gr) αναφέροντάς τον κωδικό του ελαττωματικού προϊόντος, καθώς και όσο το δυνατόν λεπτομερέστερη περιγραφή του ελαττώματος. Ενδεχόμενες φωτογραφίες θα βοηθήσουν στην ταυτοποίηση το προβλήματος. Αφού επαληθευτεί το ελάττωμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
2. Πακετάρετε το προϊόν και μας ενημερώνετε ώστε να σας επισκεφθεί η συνεργαζόμενη courier και να παραλάβει το πακέτο.
Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος δεν επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα. Από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή, μέσα σε 3-5 εργάσιμες θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Eντός της ίδιας προθεσμίας (από την παραλαβή του προϊόντος) υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε το ποσό που μας έχετε καταβάλλει.
- Η υπαναχώρηση δεν χρειάζεται να είναι αιτιολογημένη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
- Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
- Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από την σχετική απόδειξη. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν τον Πελάτη.
- Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής στην περίπτωση που τα έχει επιβαρυνθεί ο Πελάτης, αλλά μόνο η αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση που ο πελάτης είχε λάβει δωρεάν έξοδα αποστολής στην αρχική παραγγελία θα επιβαρυνθεί επιπλέον με το ποσό των εξόδων αυτών, ανάλογα με την περιοχή αποστολής.
Ο Πελάτης δεν δικαιούται άσκηση υπαναχώρησης σε μασητικά, βρεφικές βούρτσες, αρωματικά diffuser, κρέμες χεριών, σαπουνάκια, για λόγους υγιεινής.
Τα δικαιώματα του καταναλωτή και της εταιρείας ισχύουν όπως περιγράφονται στον Νόμος 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή και συγκεκριμένα:
Άρθρο 3ιβ - Νόμος 2251/1994 - Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης